magusogl
magusogl
Menü
 
Köszöntő
 
Írások
 
Játékos
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Egyéb
 
Ennyien láttak
Indulás: 2005-01-03
 
Felkészülés a kalandra

Felkészülés a kalandra

 

Ezt minden KM-nek a szájába rágják: MINDIG készülj a kalandra. De nem eleg csak a kalandra készülni. Hiába írod meg a kalandot, ha nem ismered töviről-hegyire. Annál nincs rosszabb, ha egy KM elfelejti a kalandja egy részét és játékülés közben előkeresni a jegyzetei közül azt a részt. Ezért ha egy KM ír egy kalandot,vagy akár kalandmodult használ akkor is sokszor el kell olvasnia.

A történetet mindig a saját Jk-idra szabd, mert ha egy kalandmodul egy más stilusu party-ban készült, akkor nem fog tetszeni a játékosoknak. Ja és persze, hogy egy kalandmodul túl nehéz-e vagy talán túl könnyü a JK-k számára, akkor mindenképpen változtasd meg. Ezért jobb mindig, hogyha magad írod meg a történeteket.

A másik dolog amire oda kell figyelni, az a szerepjátszás szabadsága. Az senkinek sem jó ha a JK-k "sodrodnak az eseményekkel" és nem tehetnek semmit. Ezt meg kell akadályozni. Ezt elég egyszerű megoldani. Mivel ismered a JK-idat nagyjából tudod, hogy mikor mit cselekednének, ezt kell kihasználni. Berakni egy olyan eseményt amiben biztosan tudod, hogy a JK-k mit fognak rá lépni. Ezáltal megint akárhogy alakíthatod a kalandot. És nem lesznek problémémák az ilyesmikkel, mert magukat sodorják bele az eseményekbe.

                                                                     Daud

 
Kalandmester
 
Humor
 
Térképek
 
Házi szabályok
 
Enrawelli tudástár
 
Itt lehet beszélgetni
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Regények