ADnD:
Forrás: www.rpg.hu
Egy kastélyban: KM: Hallgatóztok, de nem láttok semmit…
Faluban: JK1: Itt a faluban melyik faj dominál? KM: Az ember… JK2 (félelf kósza): Hé, én félig ember vagyok!!!
Ácsnál: JK: Majd az ács csinál nekünk egy jó kis vas botot!
Kocsmában: Épp nagy verekedés készül, JK1 összeveszett egy fickóval… NJK törpe beugrik a tömegbe: Csönd legyen vagy mindenkit felnyársalok a fejszémmel!
Tanácson: Tanácsvezető: Azért gyűltünk össze… Azért hívtam össze ezt a nagy taná… Azért gyűltünk össze, mert… Ez a mai nap különleges, és ezért hívtam össze a… (Mellesleg a mesélő nem képes beszélni, folyton dadog)
KM: A goblinok kardot rántanak, nekimennek a harcosoknak és hirtelen csata keletkezik…
KM: Ne, mert még bedönti! Bedönti! -mondja a fal.
JK1: Tehát ők mennek elöl mi meg hátul. JK2: Ez már jobb ötlet. Vagy úgy esetleg, hogy ők mennek elöl mi meg hátul?
DnD 3e:
JK1: Mit tud a hódod? JK2 (druida): Például ki tudja nyújtani a nyelvét a kószára…
JK (druida): Éjjel imádkozok Ehlonnához, a természet gyönyörű istennőjéhez… Mármint… Nem tudom…
Városőr: Rengeteg a dolgunk, sok itt a tolvaj. JK (tolvaj): Akkor én elbújok egy bokorba!
(JK-k nyomoznak egy gyilkos után) JK: Az ablak alatt fű vagy beton van? (Fantasy világ)
JK: Belevágom a földbe a kardom! KM: Itt kőpadló van...
JK (kósza): Inkább nem idegesítem a kószát!
KM: A hód belekap a vállába.
DnD Hyboria:
Karaktergenerálás közben: KM: De a stygiaiaknak csak az IQ-ra van bölcsességük!
A JK-nak volt még három társa, egy tolvajlány, egy harcos és egy szerzetes, ám mindhármukat elkapta egy varázsló és foglyul ejtette. A barlangban megy a JK, egyszer csak szembe jön vele a tolvajlány. JK: Hát te? Tolvajlány: Menjünk… A többieket még fogva tartja… JK: És te hogy tudtál kiszabadulni? Tolvajlány: Nekem sikerült elszöknöm, amíg nem figyeltem…
Vampire -The Masquerade:
JK épp szívja az áldozat vérét, amikor megszólal: -Várjunk csak, a rágó a számban maradt!
KM: A herceg megkérdezi, hogy van-e kérdésetek a küldetéssel kapcsolatban. JK (egy cetlin): „Nem figyeltem, légyszi mondd el még egyszer!”
Warhammer 40000 Roleplay:
KM: Sok vérből sebzik.
KM: Egy szerény kis erődítménybe értek.
KM: A démonherceg telekinézist használ, és hozzátok vágja az áramfejlesztőt... JK: Az áramfejlesztő nem az épület? KM: Akkor egy követ... JK (szabályokra mutat): Csak maximum ekkora súlyú tárgyat mozgathat. KM: Akkor egy kavicsot vazze!
KM: A vörös fény hirtelen nagyra kizsugorodik.
JK terve a Világbíró katedrális bevételére: És akkor puty-puty-puty-puty...
JK: Sár gánnal lövök rá. (Stub Gun)
JK: Te is olyan szihonista vagy?
JK: Íkuzítor…
KM: Az ember a kanapé fölé ágaskodik és úgy akar lelőni. JK: Akkor én felfordulok…
KM: Odarak eléd egy szelet kenyeret, egy pohár folyadékot és utána lebilincsel.
KM (JK1-nek JK2-ről): Te csak annyit látsz kívülről, hogy szétplaccsan a feje… JK1: Jaj de jó!
KM: Sikerült elállítanod a kötést…
Káosz RPG:
KM: Nyílik az ajtó… JK: Akkor visszanyitjuk!
KM a JK-nak: Sikeres dobás! Leszúrod hátulról! Nem vette észre…
KM: Elindultok azon a gyenge ösvényen…
JK: Itt az ideje, hogy ezt a barlangot füstbe dobjuk!
JK: Távcsöves íjam van…
KM: Halljátok, hogy lépteket hallotok…
KM: Felkapcsolódik a villany. (Fantasy világ, hajó)
KM: A di Avron család. Ők a Drén Birodalom egyik neves grófjai.
Tipikus eset, amikor a KM előre gondolkodik: KM: Csak annyit láttok először, hogy „Kérem asszonyom engedjen utat!”
KM: Az egyik nagyon idegesek voltak…
JK: Találtunk egy feldarabolt izét, ezt meg kell mondani a többieknek is!
KM: Az öreg nekromanta elment. JK: Jó, akkor most bemegyek a kabinjába, és körülnézek… (Később) JK: Hamu, koponyák… Szerintem ez annak a nekromantának a szobája!
NJK (nekromanta): Hogyan tudtad feltörni ezt a zárat? JK: Hát én ezt egy filmben láttam…
JK1 a JK2-nek súgja: Még szerencse, hogy nem kérte vissza a húskloffolóját! NJK (nekromanta): Jut eszembe, kérem vissza a húskloffolómat!
Saját rendszerek: (mindenféle félkész vagy gányolt rendszerek)
KM: Elestek egy kifeszített damilon... (Szintén fantasy világ)
JK: Kirúgom a lábát! KM: Így kézzel?
KM: Sivár erdő...
JK-t félholtra verte egy ogre banda, ám ő nem a gyógyítóhoz ment, hanem a lovászhoz. Mondom, rendben, úgyis utazás közben nagyjából begyógyulnak a sebek. (Valamelyik első szerepjátéknál volt, ilyen Might and Magic-szerű gányolt rendszer) Aztán a lovásznál: NJK (lovászfiú): Mit szeretnél? JK: Gyógyíts meg!!!
Goblin sámán sátrában: (Épp a gyógyítás árát készülnek lealkudni…) JK: De hát rajtunk múlik a falu élete, meg az orkok is mindjárt itt vannak meg… (blabla) NJK (sámán): Nem… JK: Na jó, elegem van. Szólok a főnökötöknek. Különben is ki vagy te? NJK (sámán): Nagyfőnök sámán… JK: Á. Szóval csak nagyfőnö… Egy pillanat. Fiúk, azt mondta nagyfőnök sámán???
Boszorkánycéhnél: NJK (Boszorkány): 5 arany a tagsági! JK: Nem lehetne 4? (Közben volt 200 aranyuk…)
Sóbányában a JK-nak egy embertestű pókszörnyre kellett vadásznia. KM: Az emelvényen egy élőlényt észlelsz. Egyszer csak feléd fordul és észreveszed, hogy ő a Pókember…
JK megy a hegyen a csapatával több napja egy varázsló tornyához… KM: Elfáradtok, ezért alszotok és elérkeztek a…
NJK (JK társa, egy ügynöknő): Ha el akarjuk kapni a mágust, siessünk mert kisikolhat… kisikilhat… kisi… Hogy is mondják ezt? JK: Még kisiklik… NJK: Még kisiklikhat…
KM: Majomüvöltésre emlékeztető hangokat láttok…
JK: Belevágom a kardba a földem!
KM: Szakításotokat egy… Beszélgetéseteket egy… Beszélgetéseteket egy szakítás…
KM: Meglátjátok a hang kiadóját.
JK: Szóval te lecsapod a fejszéddel, én azért a biztonság kedvéért leszúrom a tőrömmel, és utána megöljük.
KM: Látod, hogy pénz forog a szemében…
KM: Egy ismerős erdőben, amiről levezet egy sövény…
JK1 a JK2-nek: Helyi vagyok. JK1 a KM-nek: Helyi vagyok? KM: Helyi vagy. JK1 a JK2-nek: Helyi vagyok.
JK1: Kimegyünk az épületből. KM: *nagy csönd* JK1 (türelmetlenül): Kiértünk már???
KM: Eddig három alkalommal történt rablás, ez a negyedik… |